#34 KANASTE - MOC OLEJKÓW CBD

Heej! :)

Słyszeliście o olejkach CBD? A może ktoś z Was już je stosuje?
Jeżeli jeszcze nie, lub nie do końca wiecie co to takiego, to dziś chciałam Wam trochę przybliżyć ich temat - jak działają, komu najbardziej się przydadzą i dlaczego powinniśmy je włączyć w swoją codzienność. 



Na początku chce podkreślić, że u mnie olejki CBD goszczą już od prawie 2 lat. 
Mam momenty kiedy stosuje je naprawdę regularnie (czyli codziennie, 2x na dzień), a czasem co kilka dni, bądź przed samym zaśnięciem. 

Pamiętajmy, że jakość to podstawa, aby uzyskać odpowiednie efekty, dlatego powinniśmy sięgać po produkty sprawdzonych firm. 

U mnie taką firmą jest właśnie KANASTE.



KANASTE - dlaczego akurat ta firma?
Bo lubię wszystko to, co naturalne. :) 

Olejki CBD, są pochodzenia naturalnego. Konopie siewne, są uprawiane zgodnie z praktykami rolnictwa ekologicznego - bez pestycydów i GMO. Bogate w "dobre składniki" czyli w kannabinoidy, terpeny i flawonoidy, ale co najważniejsze wolne od THC. A co za tym idzie, nie jest to produkt uzależniający.

Posiadają organiczny olej MCT, ponieważ kannabinoidy nie rozpuszczają się w wodzie, potrzebują więc oleistej substancji, która im w tym pomoże. Dlatego wykorzystywany jest olej kokosowy (MCT), który jest idealnym nośnikiem dla CBD.

Naturalne ekstrakty Kanaste. Możecie wybierać olejek idealny dla siebie, spośród oryginalnych smaków i zapachów: wszystkie są wzbogacone o naturalne ekstrakty.




Po co właściwie możemy je stosować?

Ja zdecydowałam się na testowanie CBD, z dwóch powodów, zależało mi na lepszym zasypianiu - bo z tym miałam zazwyczaj problem, a przez to budziłam się niewyspana i dla ogólnego dobrego samopoczucia - lepszej koncentracji i mniejszego stresu życiem codziennym. Tak więc, jak rozpoczęłam testowanie, tak zostało to ze mną po dziś dzień. :) 

Ale to tylko dwa moje powody, a może być ich znacznie więcej. CBD przeznaczone jest dla osób, które, mają problemy z:
-  niepokojem
- stresem
- snem
- zabieganym życiem codziennym
- lękami (u mnie są to ataki paniki i również widzę poprawę)
- pomagają w załagodzeniu bólu.



CBD i jego dawkowanie.

Dla osób zaczynających przygodę z olejkami, proponuje zacząć od małej mocy 600mg, wraz z potrzebą można ją oczywiście zwiększać, każdy musi dostosować to do swoich wymagań - ja stosuje 1000mg lub 1200 mg. 
Do każdego zamówienia macie dołączoną książeczkę, która pomoże Wam w ustaleniu dawki, w zależności od Waszego problemu. A dzięki pipetce idealnie ją odmierzycie!

Do wyboru macie 5 smaków

waniliowy, kokosowy, klasyczny, limonkowy i miętowo-czekoladowy 
(u mnie jak na razie wygrywa wanilia).



Odsyłam Was po więcej na stronę - KANASTE 

A na hasło MARTYNABLAT otrzymacie -20% zniżki!
(Jeżeli dołączycie do subskrypcji, otrzymacie -30% na każde zamówienie + dołączając moją zniżkę, łączna wartość rabatu wyniesie -45%!)

Podsumowując, ja uważam i zawsze to powtarzam, że każdy powinien przetestować olejki CBD, dać im trochę czasu aż zaczną odpowiednio działać i dopiero wtedy zadecydować o wdrożeniu ich w życie codzienne! :))





3 Komentarzy