#33 BESTSELLER - ROZJAŚNIAJĄCA PASTA DO ZĘBÓW NUSKIN AP24

Cześć we wtorek! 

Dzisiaj przychodzę do Was z moim jak i już Waszym bestsellerem, czyli - rozjaśniającą pastą do zębów!

Pasta AP24 marki NuSkin, z którą współpracuję od kilku miesięcy i na bieżąco mam styczność z ich produktami. Każdy z nich skrada moje serce, ale dziś na tapetę wchodzi rozjaśniająca pasta do zębów AP24! :)



(powyżej moja metamorfoza)

Osobiście rozpoczęłam jej testowanie w sierpniu, czyli zaraz mija drugi miesiąc, dla mnie nie ma już innych past, zostaje tylko przy tej. Tym bardziej, że te sklepowe, pozostawiają wiele do życzenia..:(




A dlaczego wokół niej tyle szumu?

- Przede wszystkim jest bezpieczna dla Naszego szkliwa!

- Przywraca naturalny kolor zębów, nie wybiela, a rozjaśnia nam zęby do naturalnego koloru kości

-  Ma niski poziom RDA ścieralności szkliwa

- Nie powoduje nadwrażliwości

- Usuwa osad po kawie, papierosach czy czerwonym winie 

- Jest bezpieczna dla kobiet w ciąży, jak i dzieci już od 6 roku życia - co oznacza, że po prostu jest bezpieczna!

- Pozostawia uczucie śliskości na zębach już po pierwszym zastosowaniu (to jest mega efekt, gwarantuje)

- Nie pieni się

- Mogą stosować ją osoby z aparatem, bądź licówkami 

ZAMÓW TERAZ!

         

Po prostu jest świetna, a co w tym wszystkim najważniejsze....widać efekty, u mnie już po dwóch tygodniach stosowania!


Bardzo się cieszę, że już tyle osób zaufało i również jesteście nią zachwyceni! :)) Dla mnie must have tego roku, każdy powinien ją chociaż przetestować, a sami zobaczycie, że się zakochacie.

Zapraszam do zakupu - otrzymacie 10% zniżki!





5 Komentarzy

  1. Gratuluję, że udało ci się tak rozjaśnić zęby! Moim też przydałby się taki zabieg. Zdecydowanie! Pozdrawiam ciepło :)
    www.brunetkawakcji.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) W takim razie zachęcam do zakupu, na pewno będziesz zadowolona! :)

      Usuń
  2. Efekty są zdumiewające! Ciekawa jestem czy również moje ząbki po takiej paście byłyby takie bielutkie :D
    Całuski :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, na prawdę widać efekty. Marzę o białym uśmiechu.
    http://laumast.pl/koszule-meskie

    OdpowiedzUsuń