#6 BIELIZNA - KEEP IT UP LINGERIE.


Cześć, 
dziś chciałam Wam zaprezentować i jednocześnie polecić firmę KEEP IT UP LINGERIE, która zajmuje się projektowaniem oraz własnoręcznym szyciem bielizny. Współpracujemy razem od jakiegoś czasu i do tej pory otrzymałam od nich biustonosz- Basic Lace Bra Black oraz jako pierwsza do przetestowania, jeszcze przed oficjalną sprzedażą, jesienny komplecik - Autumn Flowers Set. 

Jeżeli chodzi o biustonosz Basic Lace Bra Black, jest on wykonany z czarnej, miękkiej koronki w kwiaty. Obwód i ramiączka są regulowane. Kolor czarny, wszystkie rozmiary podane są na ich stronie. Czekając na biustonosz zastanawiałam się czy będzie się wygodnie nosił, ponieważ jest to inny model biustonosza, niż te które używamy na co dzień. Natomiast kiedy go otrzymałam, wszystkie myśli zostały rozwiane, zaskoczyła mnie jego jakość i precyzyjne wykonanie, muszę przyznać, że noszę go o wiele częściej niż przypuszczałam. Dlatego w 100% mogę Wam go polecić! :)

Jesienny komplet Autumn Flowers Set, który miałam przetestować również mnie nie rozczarował, dodatkowo uroku dodają oryginalnie uszyte majtki. 
Biustonosz jak i pełne majtki wykonane się z koronki w kwiaty, w odcieniach granatowo - pomarańczowo - beżowych, czyli idealne na jesień.
Jak w poprzednio opisywanym biustonoszu obwód i ramiączka są regulowane, a dodatkowo regulacja również znajduję się na majtkach,
Piękny, wygodny jesienny komplet idealny dla każdej z Nas! 
Kolejna rzecz ich firmy godna polecenia. :)

Mam nadzieję, że moja opinia, rozwieje Wasze wątpliwości, a wręcz zachęci do zakupu takich cudeniek! 

Poniżej przedstawiam Wam kilka zdjęć samego biustonosza oraz kompleciku, oceńcie same jak się prezentuje. :)

W komentarzach dajcie znać co myślicie, a może któraś z Was posiada jakąś rzecz? Podzielcie się opinią, chętnie poznam Wasze zdanie. :)

Keep It Up Lingerie: keepituplingerie.bigcartel.com
Instagram: @keepituplingerie 



Biustonosz: Basic Lace Bra Black







Jesienny komplet Autumn Flowers Set:






1 Komentarzy