#24 MAKIJAŻ ŚLUBNY - PUBLIKACJA W MAGAZYNIE MAKE - UP TRENDY.


Hej!

Sezon ślubny pełną parą, dlatego dziś przygotowałam dla Was małą inspirację trzech makijaży ślubnych, wykonanych przez Katarzynę Jankowską.

Zdjęcia z Naszej wspólnej sesji Beauty, zostały opublikowane w najnowszym czerwcowym
wydaniu  Magazynu Make - Up Trendy pod tytułem: Colorful Weeding Look! Jeszcze raz chciałam serdecznie pogratulować Kasi, za tak profesjonalnie wykonany makijaż, który miał okazję pojawić się w Magazynie i podziękować, za wybranie mnie do tej tematyki! <3
(str 203-205)

Jest to dla mnie kolejne doświadczenie oraz duże osiągniecie!
Pierwsza publikacja w Make - Up Trendy za mną :)




Pierwszy makijaż to przyciemnione oko z nutą koloru zielonego oraz kreską.
Usta w jasnym, matowym różu.





W drugim makijażu Kasia postawiła na połączenie różu z fioletem, dzięki czemu wyszedł przepiękny efekt! Tym razem usta bardziej wyraziste i połyskujące.





Trzeci makijaż jest nieco delikatniejszy, oko charakteryzuje się jasnymi cieniami oraz bardziej widoczną kreską. Usta bardzo delikatne i lekko błyszczące.





Który makijaż podoba Wam się najbardziej? :)

Poniżej zdjęcia Magazynu Make - Up Trendy, zapraszam Was serdecznie do zakupu!
Znajdziecie w nim naprawdę wiele inspiracji, nie tylko makijażów ślubnych! 




0 Komentarzy