#21 SOTI NATURAL - ODPOWIEDNI NAPÓJ DO TWOJEJ DIETY.


Hej! 

Długo tu nie zaglądałam, lecz nie ukrywam, że ostatnio po prostu zabrakło mi czasu, ale postaram się wszystko jak najszybciej nadrobić! 

Zacznę od nowej współpracy z SOTI NATURAL, czyli firmą zajmującą się przygotowaniem oraz parzeniem zielonej herbaty, zamykając ją w wygodnych butelkach. 

Postaram się przedstawić Wam w skrócie wszystkie najważniejsze informacje na temat SOTI.




Pierwszą z ważniejszych rzeczy, na które zwróciłam uwagę to oczywiście cukier oraz kalorie, na szczęście zostałam pozytywnie zaskoczona, zerami przy zawartości napoju :D

- Zero cukru
- Chemicznych konserwantów
- Stewii.






Herbata z Japońskiej giełdy przygotowana jest z unikalnego gatunku zielonej herbaty Gyokuro, który został wybrany z powodu wysokiej zawartości naturalnych katechin
L-teaniny, garbników oraz antyoksydantów

Parzona na Tajwanie.
Do wyboru macie dwa rodzaje: 

Gyokuro
( czysta zielona herbata ) 

oraz

Jaśmin
 ( zielona herbata z suszonymi kwiatami jaśminu )





Największą jak dla mnie zaletą jest fakt, że herbata pomaga spalać kalorie, nawadnia, gasi pragnienie i jest odpowiednia do połączenia jej z dietą, a wakacje coraz bliżej, prawda? :)

Nie musimy również przejmować się parzeniem, czekaniem na ostygnięcie i przelewaniem do butelek, wszystko jest zrobione za Nas!


Fenomen SOTI:

- Odpowiednie liście
- Odpowiednie zaparzenie
- Odpowiednia woda
- Bez chemii, cukrów, słodzików




Herbatę możecie kupić w kilku popularnych sklepach czy marketach:

m.in. Carrefour, Kuchnie Świata, BP, Hebe, Lewiatan.
Rossman, Fresh Market oraz Piotr i Paweł
.


Jeżeli chodzi o moją opinie, to faktycznie zgodzę się w 100% z opisem herbaty, jedyne co mi przeszkadza to smak czystej herbaty czyli Gyokuro. 

Trzeba przyznać, że jest baaardzo gorzki i mocny, ale to tylko potwierdza odpowiednie parzenie, natomiast ten drugi z Jaśminem piję się z większym smakiem :)


Na stronie:

www.sotinatural.pl/sklep

możecie dokonać zamówienia z dostawą do domu oraz poczytać więcej na temat herbaty. :)

Dajcie znać jeżeli uda Wam się kupić herbatę, w którymś z tych sklepów i oczywiście jestem ciekawa Waszej opinie na ten temat! :)

Możecie do mnie pisać na Instagramie oraz Snapchacie. :)

0 Komentarzy