#10 ŚWIĄTECZNY PREZENT OD SOTHO.


Hej!
Z uwagi na zbliżające się Święta, wielu z Was szuka idealnych prezentów dla swoich najbliższych, dlatego dziś przychodzę z postem, który może pomóc Wam w wyborze, czyli biżuterią SOTHO.
Strona SOTHO: http://www.sotho.pl/
Instagram: @sothopl

Współpracuję z tą firmą ponad rok, otrzymałam od nich 3 naszyjniki oraz dwie wody perfumowane.

Pierwszą rzecz, którą otrzymałam oraz pierwszą propozycją jest naszyjnik z różowego złota z delikatną karmą, nosiłam go przez około 6/7 miesięcy, z uwagi na dostarczenie kolejnego naszyjnika.
Przez ten okres, naszyjnik ciągle mi towarzyszył, właściwie w ogóle go nie ściągałam, nawet podczas kąpieli. Muszę przyznać, że kompletnie nic się z nim nie stało, co było dla mnie dużym zaskoczeniem, ponieważ, na początku myślałam, że będzie wykonany on znacznie gorzej.

Dostępny jest również w srebrze oraz żółtym odcieniu, natomiast mi najbardziej spodobał się w kolorze różowego złota, aktualnie jest on objęty 20% rabatem.

Dobrać do niego można bransoletkę oraz kolczyki sztyfty.


Kolejny naszyjnik jest z pięknym, minimalistycznym księżycem, również z różowego złota, macie do wyboru 3 długości łańcuszka - 40 cm, 45 cm oraz 50 cm, ja wybrałam 45 cm i jest to dla mnie idealna długość. :)
Ten naszyjnik nosiłam znacznie krócej, około 3 miesięcy, ale również sprawdził się znakomicie, tak jak poprzedniego, w ogóle nie ściągałam.

Najnowszym naszyjnikiem, który przyszedł mi właśnie pod koniec listopada jest ażurowy jelonek z najnowszej świątecznej kolekcji, czyli aktualnie ich
BESTSELLER.
Dostępny w srebrze oraz żółtym i różowym złoceniu, ja tym razem postawiłam na złoto.
Jedyną długość jaką macie do wyboru to - 43 cm.
Jak na razie sprawdza się znakomicie i wiem, że po przetestowaniu poprzednich dwóch naszyjników, będzie to kolejna rzecz godna polecenia.

W najnowszej kolekcji Świątecznej macie naprawdę duży wybór, ja nie mogłam się zdecydować, dlatego wiem, że Wy również możecie mieć z tym problem.

Ale jak dla mnie, po otrzymaniu przepięknego jelonka to on stał się numerem jeden, dlatego i Wam go zdecydowanie polecam! :)

Chciałam wspomnieć również o zapach SOTHO - otrzymałam dwa perfumy,
pierwszy - SOTHO N°4 o zapachu orientalnym zbliżonym do Paco Rabanne - Olympea,
natomiast drugi to
SOTHO N°7 - intensywna, uwodzicielska, słodka, kwiatowa kompozycja. 
Mieszanka gorzkiej sycylijskiej pomarańczy, róży majowej z Grasse, róży damasceńskiej, wenezuelskiej fasoli tonka i wanilii tworzą bardzo zmysłowy zapach.

Mogę zagwarantować Wam, że zapachy utrzymują się naprawdę długo. :)
Zapach znajdziecie również w zestawach upominkowych.


Aktualne promocje u SOTHO:


- 30% na wszystkie wody perfumowane

- 20% na ponad 1000 modeli biżuterii

- 25% na wszystkie zestawy prezentowe

Mam nadzieje, że chociaż w małym stopniu, pomogłam Wam w wyborze i w jasny sposób przedstawiłam każdą z otrzymanych rzeczy. :)

Poniżej zdjęcia każdego naszyjniku oraz wody perfumowanej:

Naszyjnik z delikatną karmą - różowe złoto:



Naszyjnik z półksiężycem - różowe złoto:





Naszyjnik z ażurowym jelonkiem - żółte złocenie:




Perfumy - SOTHO N°4


Perfumy - SOTHO N°7:




1 Komentarzy